Κέρκυρα: Καταγγελία ότι 42χρονη νοσηλεύτρια παρέλυσε στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

11/02/2021,

Μοιραστείτε το άρθρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Μία 42χρονη νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα, μητέρα δύο παιδιών, παρέλυσε στα κάτω άκρα λίγο μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.

Η 42χρονη υπεβλήθη σε αξονική, η οποία ήταν καθαρή κι εξετάζεται περαιτέρω από τους γιατρούς προκειμένου να δουν τι έχει συμβεί.

Σύμφωνα με τους γιατρούς παρουσίασε το σύνδρομο Guillain-Barré (είναι ένα σπάνιο νευρολογικό νόσημα στο οποίο το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού επιτίθεται εναντίον των νεύρων, με αποτέλεσμα ο ασθενής να παρουσιάζει παράλυση και μούδιασμα – συνήθως στα χέρια και τα πόδια).

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος δήλωσε ότι «είναι σίγουρο πως πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου…Έχουν παραλύσει τα κάτω άκρα της…Ήταν απολύτως καλά στην υγεία της, είναι σίγουρο ότι πρόκειται για παρενέργεια του εμβολίου, έχουν εμβολιαστεί 400.000 άνθρωποι και δεν είχαν πρόβλημα, αλλά λέμε ότι αυτή η συνάδελφος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα υγείας. Έχω πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου. Το λένε και οι γιατροί εκεί ξεκάθαρα, ότι είναι παρενέργεια του εμβολίου…Είναι μια στους 400.000, δεν λέει τίποτα απολύτως αυτό για τον εμβολιασμό, δεν λέμε τίποτα κακό για το εμβόλιο, αντιθέτως, αλλά η συνάδελφος είναι σε αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί να σηκωθεί κι έχει τρομοκρατηθεί» τόνισε ο κ. Γιαννάκος.

Πρόσθεσε πως: «Έχει κάνει και τις δύο δόσεις εμβολίου κι αμέσως μετά τη δεύτερη δόση ανέβασε πυρετό, είχε αφόρητους πόνους, ένιωσε παραλυσία και πήγε στο νοσοκομείο, όπως μου είπε ύστερα από επικοινωνία που είχα μαζί της».

Απ’ την πλευρά της, η πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας Ν. Ιωάννου δήλωσε ότι: «Μετά τη δόση του δεύτερου εμβολίου, η συνάδελφός μου, όπως και πολλοί άλλοι συνάδελφοι, παρουσίασε πυρετό, μυαλγίες, όμως την χτύπησε ακόμα περισσότερο και υπέστη παράλυση κάτω άκρων. Της χορηγείται η κατάλληλη αγωγή. Είναι μάχιμη, δουλεύει 17 χρόνια στην πρώτη γραμμή, χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα. Είναι τρίτη-τέταρτη μέρα σήμερα…Η νοσηλεύτρια αυτή τη στιγμή δεν περπατά, παρακολουθείται από τον θεράποντα ιατρό, είναι μια σοβαρή παρενέργεια του εμβολίου και πρέπει η εταιρεία να το δει με τους αρμόδιους και να αναλάβει το οικονομικό κόστος».

Αργά το μεσημέρι έγινε γνωστό ότι η αναφορά του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, στόχος της προκαταρκτικής εξέτασης, που διέταξε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, είναι να διερευνηθεί αν έχει τελεστεί το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων καθώς πριν αποφανθούν οι γιατροί ο κ. Γιαννακός φέρεται να εμφανίζεται βέβαιος πως το πρόβλημα υγείας που παρουσιάστηκε στην νοσηλεύτρια συνδέεται με το εμβόλιο.

Εμείς ρωτάμε απλά: πραγματική και εις βάθος έρευνα για το τι προκάλεσε το πρόβλημα υγείας της νοσηλεύτριας θα γίνει; Ή μετά από μια μέρα θα έχει ξεχαστεί το ζήτημα;


Μοιραστείτε το άρθρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

VIDEOS

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ